Moje zájmy, koníčky a jorkšírka Barunka

I špatná mailová adresa může být výhra

10. dubna 2017 v 18:18 |  Tak jde život
Začátek března ještě bývá obdobím, kdy na nás ve všech nákupních centrech útočí sezonní slevy. Zimní oblečení, boty, sportovní potřeby, zkrátka je třeba uvolnit sklady a připravit se na letní sezonu.
Také jsem se nechala zlákat na výprodej zimních botiček. Kotníčkové boty se mi líbily moc, cena byla více než přijatelná, tak jsem si je vyzkoušela a celá natěšená nesla domů. Po několika dnech jsem je ještě chtěla vyzkoušet, a tak jsem v nových botkách vyrazila do ulic, naštěstí žádné dlouhé poletování po městě. Už po půl hodině bylo jasné, že je něco špatně. Vnitřky boty se zarývaly do vnějších kotníků dost bolestivě, byla jsem ráda, když jsem dopajdala domů. Odřené nožky bolely a bylo celkem jasné, že v těch botkách se chodit nedá.
Nedalo se nic dělat, druhý den jsem se rozjela do obchodu. Boty, ve kterých jse se už prošli venku, vrátit nelze. Chůzi v nových botkách máte trénovat v obýváku. Dobře, celkem chápu, a tak vrácení zboží měním na reklamaci.
Do protokolu sepíšeme důvod reklamace, nahlásím telefon a emailovou adresu, po vyřízení dají vědět. Zákonná lhůta pro vyřízení je 30 dní, pokud prodejce lhůtu prošvihne, máte nárok na odstoupení od smlouvy.
Lhůta uběhla, žádná SMS, žádný mail, tak jsem se jela do prodejny poptat. Slečna koukla na reklamační protokol, zalistovala v nějakém notesu, chvíle napětí a já se dozvídám, že reklamace uznaná nebyla, mail odeslali 16. března, SMS zprávy neposílají. Hotovo!
Tohle si přečtěte, tady mi to podepište.
Byla jsem si jistá, že jsem nic nedostala, a tak jsem slečnu požádala, aby mi mail ukázala. Celkem ochotně vyhledala a vytiskla mnou požadovaný doklad, kde skutečně byla reklamace zamítnuta. Dozvěděla jsem se, že pokud obuv zákazníka tlačí, není to vada výrobku, ale vlastně vada vaší nohy. Zase jsem chytřejší!
Dívám se na ten papír, kontroluju svoji adresu a mám chuť hlasitě, ale opravdu hlasitě jásat. Jásám pouze v duchu a slečnu upozorňuji, že mail byl sice 16. března odeslán, ale patrně úplně někomu jinému, neboť v mé adrese byla chyba. Pouhá dvě písmenka mi udělala obrovskou radost.
30 denní lhůta k vyřízení byla pryč, já uplatnila možnost odstoupení od smlouvy a domů si nesla peníze místo nenositelných (pro mne) bot.
Někdy i malá chybička udělá celkem velkou radost.



 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Intuice Intuice | E-mail | Web | 10. dubna 2017 v 18:59 | Reagovat

Tak dobře to dopadlo. :-) Já nemám zkušenosti s vrácením zboží. Tedy mám, jen přes internetově koupené.

2 Oli Oli | Web | 10. dubna 2017 v 20:02 | Reagovat

To jsou teda hrozny podminky - vyzkouset jen v obyvaku!! Jeste zes mela takovou kliku. :-) Ke vsi smule pri tobe stesti preci jen stalo. :-)

3 daniela daniela | E-mail | Web | 10. dubna 2017 v 22:29 | Reagovat

Hihihi, tek to je dobréééé, vraj chyba v nohách :-)
Ešteže to dopadlo dobre!

4 bavi-mne-to bavi-mne-to | Web | 11. dubna 2017 v 7:03 | Reagovat

Něco podobného potkalo mého manžela. Koupil si normální gumové holínky, jak tady říkáme gumáky na práci na zahradě ap. Takové trochu lepší, cenově vyšší. Za velmi krátké období obě na stejném místě praskly. Bylo mu řečeno, že to není obuv na ven, ale do místnosti. :-)
Pomohl mu tenkrát argument, že nebyl při koupi na to upozorněn a ani v příbalovém letáku, který u holínek byl, nic takového uvedeného nebylo. Život prostě tropí hlouposti. Nebo, že by lidé?
Hezké dny!
Hanka

5 Jarka Jarka | Web | 11. dubna 2017 v 8:48 | Reagovat

Dobře, že jsi botky ještě stihla vyzkoušet a nenechala je v krabici až na další sezonu, to už by lhůta byla opravdu v háji. 8-O A to vnuknutí nechat si mail vytisknout, bylo taky skvělé a chválím tvou pozornost. Nevím, jestli bych si toho detailu v mailové adrese, všimla. ;-)

6 Cecílie Cecílie | Web | 11. dubna 2017 v 14:05 | Reagovat

Tak to bylo štěstí v neštěstí :)

7 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 11. dubna 2017 v 16:25 | Reagovat

[1]: Internetové prodejny mají trochu jiná pravidla, někdy pro zákazníka výhodnější ;-)

[2]: Také mě to nenapadlo, první procházka po bytě :-P

[3]: Dívám se na ty moje nohy, ale mě připadají docela normální :-P

8 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 11. dubna 2017 v 16:28 | Reagovat

[4]: Tak to je také moudré rozhodnutí :D Holinky k televizi :-P

[5]: Příští zimu bych asi měla smůlu, i když reklamovat se boty dají do dvou let :-)

[6]: Vlastně mě zachránila nějaká kancelářská "myška" a já jí děkuju :D

9 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 11. dubna 2017 v 16:46 | Reagovat

Tak to nakonec dobře dopadlo a mučidel jsi se díky chybce zbavila, to mám radost. Já takové štěstí kdysi neměla. Chtěla jsem reklamovat, ale bylo mi řečeno, že se sezonní boty musí střídat, no a já blbec jsem se přiznala, že jako důchodkyně mám zimní boty jen jedny a bylo vymalováno. :-x
Možná kdybych byla tehdy víc temperamentní a nedala se odbýt, tak by to dopadlo jinak, ale stávají se horší věci.

Evko i když to počasí zlobí, tak přeji hezké jarní dny.... :-)

10 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 11. dubna 2017 v 18:02 | Reagovat

[9]: Někdy mají obchodníci argumenty, kterým se snad ani nedá věřit, ale zkoušejí na nás, co sneseme :-) Jsem ráda, že jsem uspěla, boty bych ani neměla komu dát, mám malou nohu a v okolí se pohybují velikosti 38 a ještě vyšší :-D  :-P

11 beallara beallara | Web | 11. dubna 2017 v 21:25 | Reagovat

Já mám zrovna jedny doma a modlím se,že si nakonec začneme tykat :-(

12 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 11. dubna 2017 v 21:44 | Reagovat

[11]: Tak teď nevím, jestli to bude nebo nebude dobře? ???  :-P

13 Janinka Janinka | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 7:44 | Reagovat

Koupit pohodlné botky, které se dají nosit i po vyzkoušení v obchodě, je někdy peklo. Raději proto dávám přednost botaskám, než parádě. Hlavně, že ti to dobře dopadlo! :-)

14 Lucie Lucie | Web | 12. dubna 2017 v 12:47 | Reagovat

Tak to nakonec dobře dopadlo, to je supr! :-)
Já tenhle problém mívám často. Většina nových bot mě ze začátku tlačí, dřou, naskákají mi puchýře... ale musím je prostě "vyšlapat", dokud na mou nohu nepadnou, pak už se nosí jedna báseň. :-)

15 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 12. dubna 2017 v 18:51 | Reagovat

[13]: Naštěstí ano, ještě teď děkuju zdatné písařce, která má maily na svém triku :-D  :D

[14]: Takovou zkušenost mám také, většinou s botama na léto, ale tady bylo nějak jasné, že to nepůjde :-)  :-P

16 Panda Panda | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 19:02 | Reagovat

Je to divný systém a člověk by mohl mít výčitky, že vlastně někoho mylnou informací podvedl, ale nakonec - pro výrobce je taková reklamace zanedbatelná položka, ale pro nás je to dost zásadní, tak proč bychom to měli odnášet my.

17 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 12. dubna 2017 v 19:08 | Reagovat

[16]: Já jsem celkem přesvědčená, že prodejce na boty dá ještě nějakou slevu a půjdou opět do světa :-)

18 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 12. dubna 2017 v 19:10 | Reagovat

[10]: Evi musím se smát, já mám čtyřicítky, a to měřím jen 167 cm.
Ty máš nohu jako Popelka, moje známá má tak malé nohy, že má problém sehnat vůbec nějaké boty.

19 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 12. dubna 2017 v 19:23 | Reagovat

Já si vrácení peněz vydupala přímo v prodejně. Reklamovala jsem "šněrování" na gumičku, které nefungovalo a ono nefungovalo ani po vyřízené reklamaci a já odmítla reklamaci převzít a ejhle, vrátili mi peníze :-D

20 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 12. dubna 2017 v 19:28 | Reagovat

[18]: To je příklad mojí mamky, má velikost 35, to jsem teda lepší - 36 :D

21 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 12. dubna 2017 v 19:30 | Reagovat

[19]: Člověk se nesmí nechat zastrašit, ale někdy se nezadaří a soudit se, na to většina lidí nemá chuť ani peníze ;-)

22 Růža Růža | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 22:46 | Reagovat

Já myslela, že v obýváku se nosí bačkory, ne boty. ;-) Ještě štěstí, že byla v emailu chyba a ty jsi byla tak pozorná.

23 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 13. dubna 2017 v 17:50 | Reagovat

[22]: Chybička mne zachránila, i když ty boty se mi fakt hodně líbily :-) Ale zase se na ně jenom koukat, to není ono :D  :-D

24 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 13. dubna 2017 v 18:25 | Reagovat

[20]: Musím ti říct novinku, muž mi dneska koupil nazouváky na zahradu, vzal 40ky a byly mi malé. Vůbec to nechápu, protože i na pohled vypadají skoro jako 39ky. To snad  je nějaké číslování pro asiaty, ty z Lidlu se zase dělají po dvoučíslech a nikdy mi nepadnou. No jel je vrátit a vzal mi jednačtyřicítky. :D

Ta moje kamarádka má nohu jako tvoje maminka. To je dneska už vzácnost, moje dcera měla 37 a už si musí kupovat 38. :-)

25 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 13. dubna 2017 v 19:34 | Reagovat

[24]: Nazouváky jednačtyřicítky, tam bych strčila obě nohy :-D  :D

26 Jirka Jirka | E-mail | Web | 13. dubna 2017 v 20:02 | Reagovat

To je ukázka že se vyplatí nedat se. Přeji hezké Velikonoce.

27 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 13. dubna 2017 v 20:05 | Reagovat

[26]: Také přeju hezké Velikonoce i když počasí nám asi přát nebude :-)  :-P

28 Natálie Natálie | Web | 14. dubna 2017 v 0:15 | Reagovat

v dnešní době vyreklamovat boty je skoro nadlidský úkol.. tak gratuluju, že vám se to povedlo i když takovou menší chybičkou.. :)

29 Natty Natty | Web | 14. dubna 2017 v 5:13 | Reagovat

Šikulka, správné je se "nedat". Pěkné a pohodové velikonoční svátky. ;-)

30 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 14. dubna 2017 v 16:21 | Reagovat

[28]: Tady by to také nedopadlo dobře, bylo to o fous, naštěstí pro mne dobře :-)  :-P

[29]: Také přeji krásné svátky a k tomu hodně sluníčka :-)

31 zmarsalkova zmarsalkova | E-mail | Web | 15. dubna 2017 v 14:33 | Reagovat

To jsi měla pěkné štěstí. Já vždy chodím v obchodě jak blb tam a zpátky, tam a zpátky... a při sebemenší pochybnosti radši nekoupím. Ale taky se mi stalo... dala jsem na značku (Rieker je pro mě záruka), ale zrovna to v běžném provozu nebylo ono. Naštěstí mi z nich za pár měsíců opadalo několik ozdobných kamínků a nesla jsem je k reklamaci... nešlo opravit a vrátili peníze, to jsem taky měla velkou radost.

32 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 15. dubna 2017 v 18:13 | Reagovat

[31]: Většinou botu vyzkouším jestli netlačí a nějaké pochodování mě nenapadlo. Teď už to vím, člověk se učí celý život :D Některé obchody jsou k reklamacím vstřícnější, někde zkoušejí, kdo vydrží déle :-D

33 Iris Iris | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 14:37 | Reagovat

Člověk se nesmí nechat ;-) gratuluji :-)

34 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 17. dubna 2017 v 17:29 | Reagovat

[33]: Já nerada prohrávám, ale ne vždy se daří :-)  :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama